sobota, 26 stycznia 2013

Inspiracje .

Hej:) Dzisiaj przychodzę do was w takim postem trochę inspirującym :P chcę już ferie :( ( zaczynam dopiero 11 lutego) plany na ferie mam fajne , ale chcę też już wiosnę :( potem lato i waaaaakacje <3 ogólnie nie wiem jak je spędzę , ale wiem z kim :) Włochy , Bułgaria ? a może Polska? sama nie wiem :( strasznie mnie ciągnie już na wakacje . Wakacje 2012 były ok nie powiem :P 2011 były świetne <3 a te ? Macie tu trochę takich wakacyjnych już inspiracji:P
Mam też do was małe pytanie :) czy chcecie żebym dodała zdjęcia z moich urodzin ? moje 15 urodziny skończyłam 15 stycznia ( więc tak wiem trochę puźno zabrałam się z tym żeby spytać się was czy je tu dodać xd ) urodziny spędziłam z przyjaciółkami jak już chyba tu pisałam xd ostatnio też myślałam nad postem z zakupami , ale uznałam że jak narazie nie chce dodawać postów o takiej tematyce :) rzeczy które zakupiłam zawsze można zobaczyć w moich outiftach , których na wiosnę będzie znacznie więcej niż teraz :) + Mam zamiar w najliższym czasie dodać post o rzeczach które są mi koniecznie potrzebne na lato :P chcecie ? Pozdrawiam M.

5 komentarzy:

  1. Pokarz zdjęcia z hot 15 ;) Rzeczy potrzebne na lato,jest jeszcze dużo czasu,ale chętnie zobaczę twoje must have ♥
    Na moim blogu rozpoczęła się loteria, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział ♥ :szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak tylko napisałam , ale must have pewnie pojawi się bliżej wiosny:)

      Usuń
  2. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :P
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń