czwartek, 24 stycznia 2013

Outfit +Lordsy. ( Swetry , koszule ,Panie z Matematyki xd )

Cześć :) Dzisiaj mam dla was dosyć inny outfit , ponieważ na moim blogu pojawi się pierwszy raz chodź mam nadzieję , że nie ostani outfit z zdjęciami bez kurtki na dworze ( w taką pogodę ) powiem szczerze zimno mi nie było:P No i tak ogólnie to też pokażę wam outfit mojej przyjaciółki Oliwii<3 dziś postanowiliśmy sie ubrać 'inspirowane naszą panią z matematyki xd' w koszule i sweterki jak wam się podoba?
Oliwia :)
Chciałabym wam też pokazać moje lordsy*.* w których się zakochałam<3 chodź jak je kupiłam nie byłam do nich przekonana .. kupiłam je w camieu( czy jak to się pisze) z przeceny z 179,90 na 29,90! Żal było nie wziąść :P
No a tutaj zdjęcie bardziej lepszej jakośći (chodć buty podobe )
A wam podobają się lordsy? z czym fajnym można je ubrać ?:) Pozdrawiam M.

11 komentarzy:

  1. lordsy w zimę ? !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne te buty, na początku strasznie mi się nie podobały, ale teraz się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog i zazdroszczę lordsów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* no tak okazaja fajna się mi trafiła:)

      Usuń
  4. ale fajny sweterek ! :D
    śliczne włosy ♥
    bardzo podobają mi się lordsy, planuję zakupić je na wiosnę :)

    zapraszam do mnie.
    nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję,mogę liczyć na to samo? bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne outfity :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń