środa, 16 stycznia 2013

Mix zdjęć january .

Hej :P Przepraszam , że trochę was zaniedbałam noo ale teraz te wystawianie ocen no i sami rozumiecie .. oh:( wczoraj miałam swoje 15 urodziny <3 spędziłam je z przyjaciółkami no i było bardzo fajnie a zdjęcia z urodizn jak do mnie dojdą to wam tutaj zamieszczę ;) w niedzielę powinien pojawić się jakiś outfit , ponieważ w sobotę jadę na 18-stkę kuzyna ;3 a dzisiaj przychodzę do was z mixem zdjęć z stycznia :P mam taki zamiar robić tak 1-2 razy w miesiącu taki mix mam nadzieję , że ten pomysł wam się spodobał:)
Hihihi niektórych zdjęć proszę nie brać tak na poważnie :) Pozdrawiam M.

4 komentarze:

  1. Dobry pomysł :D I ogólnie świetny blog xD Wpadnij czasem: sheonly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog ciekawe kreacje treści. No i jesteś ładna więc blog wędruje do zakładek oraz obserwacji liczę ,że się odwdzięczysz albo chociaż zajrzysz na mojego bloga. Życzę wiele sukcesów. Corek
    Zapraszam : http://musicthatyouwilllove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miłe słowa <3 oczwiścię , że wpadnę na twojego bloga:)

      Usuń
  3. Piekne masz wlosy:)
    +Ciekawy blog:)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    my-reflections-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń