niedziela, 20 stycznia 2013

Outfit .

Hej :) Dzisiaj mam dla was outfit z góry przepraszam za te 'belejakie' zdjęcia no ale nie mogłam inaczej:( postaram się następnym razem zrobić zdjęcia outfitowi inaczej bardziej 'profesjonalniej ' a teraz musicie zadowolić się tylko takimi -.- I przepraszam za to , że jedno zdjęcie jest robione w kuchni xd i jakość jest taka a nie inna .:)
Bluzka - h&m , żakiet -nn , Spodnie -bersha . W piątek zrobiłam sobie tzn odnowiłam moją ombre ; ) bo kolor zamiast brązowego był już rudy .. no ale co się dziwić nie poprawiałam go już od lipca ; P teraz znowu użyłam mojej 'ukochanej?' farby z joanny '(palona kawa) i efekt jest taki jak można zobaczyć na tych niewyraźnych zdjęciach .. mam zamiar na wakację spróbwać czegoś nowego nie cały czas ten sam kolor końcówek .Jak wam się podoba? Pozdrawiam M<3

5 komentarzy:

  1. fajny outfit, tylko zdjęcie faktycznie trochę kiepskiej jakości :(

    dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem :( ale niestety jak narazie nic na to nie poradze.

      Usuń
  2. świetny outfitt. masz fajny telefon :) fairy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. outfit ładny. Masz ładna włosy :D

    Obserwuje.

    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń