niedziela, 20 stycznia 2013

Blog roku 2012 ?

Hej:) postanowiłam zgłosić się do bloga roku :) wiem mój blog nie jest profesjonaly , jakość zdjęć również , ale zrobiłam to aby zdobyć trochę czytelników^^ kocham do was pisać i robiłabym to codizennie gdybym tylko miała świadomość tego , że ktoś jednak go czyta i przedewszystkim lubi go czytać :) Nie liczę na żadną nagrodę traktuję to jako zwykłą zabawę i trochę tak jakby szansę na zdobycie czytelników :) Oczywiścię nikogo do obserwowania nie namawiam chodź było by miło:P Pozdrawiam M. http://blogroku.pl/2012/kategorie/monika-k-,4l2,blog.html

3 komentarze:

  1. zawsze warto spróbować ;>
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! :)

    dopiero zaczynam http://wika-wikaa.blogspot.com/ :]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi miło :) dziękuję :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, czy możesz zagłosować na mojego bloga w konkursie na blog roku 2012? Koszt sms wynosi 1,23 zł. Wyślij SMS o treści J00170 Na numer 7122. Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. To dla mnie ważne !

    OdpowiedzUsuń