poniedziałek, 4 lutego 2013

The Burning House

Do zrobienia tego postu zainspirowały mnie dwa blogi , a mianowicie tattwy i chinchilla love serdecznie polecam wam ich blogi , więc jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tym projekcie zapraszam na ich blogi . The Burning House zastanawiałam się trochę -co ja bym zabrała ? rzeczy , które wybrałam nie są przypadkowe , ale gdyby taki pożar zdarzył by się u mnie w domu pewnie nie zwracałabym uwagi na nic tylko wybiegłabym z domu .
-Szorty ? dlaczego właśnie one ? stwierdziłam , że pewnie wybiegłabym w jeansach i gdyby było lato zapewne by mi się przydały no i są to też moje ulubione szorty i zrobiłam je d.i.y jako pierwszą rzecz . -Kolorowe magazyny o modzie - zbieram je już od ok.3 lat mam w swojej kolekcji różne od typowego bravo ( w którym nic o modzie nie ma ) po joy itp. Trampki - jako zapasowe buty . Kosmetyczka - chyba każda z was rozumie . Stare zdjęcia z dzieciństwa i pocztówki - jako pamiątki . Moje ulubione perfumy Calvin Klein euphoria . Paszport - jako osoba , która lubi podróżować po takim zdarzeniu jak pożar fajnie było by gdzieś wyjechać :) no gdybym po takim czymś miała jeszcze finanse ( nie ja tylko moi rodzicie ). Myślę , że ten 'projekt' wam się spodobał . Pozdrawiam M.

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł an posta . Uwielbiam czytać magazyny o modzie , najbardziej Avanti :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :)
    Świetny post! Lubię takie niekonwencjonalne pomysły :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł na post:) Będę tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Też bym zabrała szorty - na pewno jeansowe *.*

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post ;) i bardzo ładne trampki ;)

    OdpowiedzUsuń