piątek, 4 stycznia 2013

Hello 2013 . Outfit

Dzień Dobry :) Mój pierwszy post w 2013 roku .. ahh mam nadzieję , że ten rok będzie lepszy od 2013 r . chciałabym aby mój blog się rozwijał , osiągnąć jakieś 'sukcesy' związane z blogowaniem , również w życiu prywatnym aby było lepiej :p chodź 2012 wcale taki zły nie był:) poznałam ludzi ,którzy są dla mnie ważni .. jak i przyjaciele poznałam wiele nowych ale ci 'starzy' nadal zostali ♥ Podsumowania 2012 nie będę robić nie widzę w tym większego sensu , ponieważ bloga pisze od niedawna ( a to tylko dlatego , że nigdzie nie zapsiałam sobie @ do poprzedneigo i nie mam jak się zalogować xd) niestety .. ale mam nadzieję , że tu będzie mi sżło dobrze w 2013 i w przyszłości. A dziś przychodzę do was z zdjęciami mojego zwykłęgo outfitu , codziennego niczym nie różniącego się od tego jak wyglądam zwykle chodząc do szkoły .. Wiem ten outfit wcale nie rozświetla ponurych ulic jakie mamy aktualnie za oknem no niestety :( następnym razem może bardziej się do tego przymuszę :p teraz tak trochę szaro , ale mam nadzieję , że wam się podoba ♥ + Odkryłam ile u mnie na osiedlu jest fajnych miejsc do robienia zdjęć z outfitami :) nie chcę aby na każdym outficie były widocznie szare ulice i bloki .
Niektóre zdjęcia wyszły śmiesznie , ja specjalnie tak 'pozowałam' :) Pozdrawiam M.♥

10 komentarzy:

  1. fajny blog ja również zaczynam uważam ze jesteś ładna...
    oraz uważam, że jesteś ładna

    Zapraszam do mnie i liczę na obserwcję jajuz obserwuje

    adres mojego bloga
    olivka-olivvka-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kurcze , dziękuję bardzo za takie miłe słowa <3

      Usuń
  2. mi się podoba outfit:)) ciekawy blog! następnym razem mogłabyś dodać zdjęcia nieco "bliżesze", żebyśmy lepiej widzeili ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dziękuję za radę napewno następnym razem się do tego dostosuję :*

      Usuń
  3. Ładny outfit :3
    Super blog !
    Pozdrawiam Izz.<3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jestes i fajny blog . wbijaj do mnie :D angelikag315.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. superr masz blog ♥

    zapraszam tez do mnie ;
    skomentuj zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę!

    pola-love-it.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) Szczęśliwego nowego roku ;3

    http://polne-maki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz swietne dluugie wlosy! Super pomysl na ombre *.*

    be-longer.blogspot.no :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ chciałam żeby było orginalnie ;)

      Usuń