poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012 ♥

Cześć ♥ To ostatni wpis w tym roku ! 2012 r. Nie był jakiś specjalny .. jeżeli chodzi o mnie :) ale 2013 bęzie 1000000% fajniejszy ; D W dzisiejszym poście chciałbym pokazać wam 2 stylizacje głównie składające się z bluzek od mojej babci :) są to bluzki vintage kupione przez moją babcie ok 30 lat temu w peweksie czy jak to się pisze. Z jednej bluzki udało mi się stworzyć spódniczkę z baskinką :P jak wam się podoba? Ja myśle że , całkiem to ładnie wygląda ♥ Gdybym gdzieś wychodziła ubrałabym tą z sortami ; p Przepraszam za jakość zdjęć .. robiłam ja przedchwilką dosłownie :( te jaśniejsze na łóżku robiłam jeszcze rano więc światło może jest lepsze . No nic mi pozstało tylko życzyć wam pijanego sylwestra , szczęścia i miłości w nowym roku ♥ pamiętajcie że , trzeba swoje marzenia spełniać a nie tylko marzyć ! Ja mam takie postanowienie :) ale zanim zaczne je spełniać moim kolejnym postanowieniem jest przemyśleć każdą rzecz zanim będę coś robić ♥ No więc bawcie się do rana konchani.♥
Stylizacja 2♥
Jeżeli chodzi o makijaż to jest zwykłuy :) cień jasny . tusz i tyle : p Zbytnio nie zaszalałam . która stylizacja najbardziej wam się pdooba ? a wy jak spędzacie sylwestra? Pozdrawiam M.♥

2 komentarze: