poniedziałek, 24 grudnia 2012

Merry Christmas ♥

Witam was♥ Dziś nadszedł ten dzień upragniony przez wiele osób :) przezemnie również! Wigilia! Ohh kocham święta ♥ Wiem , że niektórzy nie lubią wręcz niecierpią tego święta .. to smutne:C Ja bardzo lubie i raczej to się niezmieni. Chciałam dziś wam złożyć życzenia takie od serca dla was ♥ Wybaczcie , że teraz siedze w dresie i pisze to do was w sumie nawet nie wiem po co to pisze że w dresie jestem ale nieważne xd więc za dres soory a teraz życzenia ♥ Więc wszystkim moim czytelnikom i ludzią którzy są na moim blogu pierwszy raz i także ludzią którzy sporadycznie tu bywają chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowia , szczęścia , pomyślnośći , dooobrego jedzenia wigilijnego ( żebyście się dużo najedli no , ale potem mieścili się w swoje jeansy) , miłśći (bo to najważnisze) fajnych prezentów :) I aby ten nowy rok 2013 był najlepszym rokiem w całym waszym życiu ♥ Z nowymi sukcesami , znajomościami , miłościami , przyjaźniami i czym sobie tylko zażyczycie ♥
Tego życze wam ja ♥ W te święta odpocznijcie , spotkajcie się z rodziną , znajomymi , przyjaciółmi ♥ i poprostu odpoczywajcie ♥ A wy czego mi życzycie ? ; D lovelike@op.pl Pozdrawiam M♥

4 komentarze:

  1. http://100thingsbefore.blogspot.com/2012/12/6.html specjalne życzenia dla wszystkich blogowiczów. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna kolorowa choinka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja świąt osobiście aż tak bardzooo nie lubię. Uważam, że są strasznie skomercyzowane w naszych czasach. Pamiętam jak byłam młodsza, wszystko było takie magiczne i ekscytujące!
    Tradycja jednak pozostaje tradycją i trochę 'tego czegoś w święta' jest! Chociażby to, że wszyyyscy są mili (w prawdziwy lub mniej sposób), dzięki czemu przynajmniej jest sympatyczniej cx
    A tak poza tym dłuższy czas spędzony z rodziną i pyszne jedzonko +_+
    Trzymaj się ciepło, najlepszego i wesołych ! xx

    OdpowiedzUsuń