niedziela, 9 grudnia 2012

Wracam:P

Witam, witam  ; p
No więc nie wiem czy mnie ktoś jeszcze pamięta ^^.
Więc może się przedstawie jestem Monika , mieszkam w Rybniku mam 14 lat .
Jakiś czas temu prowadziłam bloga właśnie też o tematyce modowej 'Le Monika' jeżeli kojarzycie to się ciesze:)
Więc powracam ! Cieszycie się ?
Ja bardzo heszkiheszki ; D
Posty będą regularnie tzn mam taką nadzijeję :P
Więc jeżeli wam się tutaj spodoba to obserwujcie ciał:*

Na zdjęciu ja z panią Weroniką <3 lovelike@op.pl Pozdrawiam M.

4 komentarze:

  1. Super, że wróciłaś do blogosfery!! <3
    Oczywiście bloga obserwuję :D
    Postaram się zrobić to już w najbliższej notce, która teraz jest w 'budowie'. Mam nadzieje, że jakoś pomogę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. hey. która to ty na zdjęciu ? ;D

    OdpowiedzUsuń