czwartek, 13 grudnia 2012

inspiration.

Witajcie moje drogie:) Dzsiaj chciałam dodać taki post o inspiracjach. Na moim poprzednim blogu właśnie nigdy nie pojawił się taki post , ale teraz może częściej takie będę zamieszaczać :) co wy na to ? :) W dzisiejszym poście będą to inspiracje typowo świąteczne ; p szczerze? nie czuje zbytnio jeszcze tej całej aury świątecznej .. ale to może dlatego , że do świąt jeszcze troche czasu . Jak wam idzie z prezentami dla bliskich? ja dla moich mam już wszystko ; ) Jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Przechodząc do inspiracji .. wszystkie prawie są zwionzane z jedzeniem! a dlatego bo w święta dużo się je ; p kto jak kto xd ale ja tak ^^ i dlatego właśnie takie słodyczowe inspiracje:)
Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam święta ♥ lovelike@op.pl Pozdrawiam M♥

4 komentarze:

  1. swietne zdjęcia :) ! super blog. pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://monikakita1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    olgarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi smaka na coś słodkiego ;p
    Też lubię święta <3
    Zapraszam do mnie:
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog , pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie; alexandraaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń