sobota, 15 grudnia 2012

Winterlicious TAG♥

Dzień dobry :) Za oknami ( nie wiem jak u was ale u mnie tak ) nie ma już prwie tego pięknego śniegu .. zrobiła się starszna chlapa . Śniej stał się czarny i szary ( no też dlatego , że mieszkam na śląsku ) no ale ładnie to nie wygląda :( Chciałabym aby na święta spadł ładny biały śnieg . A wy ? Nawiązując do świąt dziś przychodze do was z tagiem bardzo zimowym , świątecznym ; p I odrazu powiem , że zdjęcia są robione na białym tle tylko dlatego aby stworzyć wizdje śniegu xd Szczerze? za zimą nie przepadam ale ten świąteczny śnieg ahh ♥ 1) Ulubiony zimowy lakier do paznokci ? -Nie mam jako tako ulubionego lakieru do paznokci , jeżeli chodzi o ten zimowy czas , ale bardzo lubie czerwony ♥ 2) Ulubiony zimowy produkt do ust ? -Tak jak w przypadku lakieru do paznokci tu też nie mam żadnego ulubionego produktu do ust . Zawsze lubie mieć w kieszeni kurtki jakiś balsam do ust czy coś . Tylko fajnie się tak mówi ... a w mojej kieszeni go brak xd musze go włożyć tylko nie wiem który .♥ 3) Najczęściej ubierana część garderoby w zimie ? -Leginsy ♥
Tutaj będę orginalna , ponieważ powiem że leginsy . Ale teraz pytania dlaczego właśnie leginsy w zime ? większość osób w odpowiedziach na ten tag mówiło swetry ,swetry , swetry! no tak sama lubie swetry ale bez przesady :P leginsy dlatego , że ostatnio w czasie zimowym naszło mnie na leginsy . Szczerze? nie wyglądam w nich idealnie ale je lubie .Jakiś czas temu byłam wielką przeciwniczką leginsów ale teraz to się zmieniło :) Te przedstawione na zdjęciu są takie świąteczne i tylko na zime:P Zakupiłam je jakiś czas temu na all.♥ 4) Najczęściej ubierane akcesoria ? -Rękawiczki ♥
Rękawiczki , dlatego że czapki nie nosze często tylko wtedy gdy jest zimno , nie mówie że nie lubie tylko... nie chce mi się szczerze mówiąc. Szalika nie nosze chyba , że już tak koniecznie trzeba. A rękawiczki prawie zawsze mam przy sobie ♥ 5) Ulubiony zapach/świeczka na zimę ? -Hmmm w sumie bardzo lubie zapach choinki" niestety ja w domu prawdziwej nie mam:( Ale bardzo bym chciała mieć . Lubie też zapach jaki unosi się w kuchni w dzień wigilii , lubie też zapach cynamonu i tak ogólnie dużo ich jest♥ 6) Ulubiony zimowy napój ? -Moja ukochana kawa latte którą robie sobie sama ." 7) Ulubiony Świąteczny film ? -Tuatj chyba was nie zaskocze mówiąc wszystkie części kevina " szczerze? nie wiem co w te święta będę oglądać xd jak kevina ma nie być no bo ostatnio leciał. Ale to troche nie fajnie zrobili wolałabym w święta .Ciekawe co w te święta będę oglądać .. naprawde nie wiem :( 8) Ulubiona Świąteczna piosenka ? -Mistletoe Justin Bieber.♥ Last Christmas .♥ 9) Ulubiona zimowa przekąska/potrawa ? - W wigilie nie jem karpia . Nie lubie ryb poprstu nienawidze . Zato bardzo lubie barszcz z uczkami , makówki ( które z mamą robie dopiero od roku xd w mojej rodzinnej tradycji tego nie ma ale ja postanowiłam to wprowadzić , ponieważ bardzo mi smakują "), kapusta z grzybami , ii pierniczki♥ 10) Twoja ulubiona ozdoba Świąteczna na ten rok ? -Jak narazie mój dom nie jest przystrojony .. ale bardzo lubie moje coroczne lampki w oknach , lampki nad biurkiem no i choinkę ♥ 11) Co jest na pierwszym miejscu na Twojej Świątecznej liście ? -Hmm nie wiem :) chce dostać perfumy , ale narazie wam nie powiem jakie♥ 12) Jakie są Twoje plany na tegoroczne Święta ? - W domu wigilia :) a 2 dni świąt raz u jednych dziadków , drugi u drugich ♥ Przepraszam za to jeżeli nieczytelnie jest ten tag rozmieszczony ale nie umiem tego zmienić jakoś :( lovelike@op.pl Pozdrawiam M.♥

9 komentarzy:

  1. Haha! Dzisiaj ja też zrobiłam Winterlicious Tag!
    Obserwuję i liczę na to samo

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog.:*
    zapraszam do mnie.
    http://wiecznie-mloda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi! :)
    Przeglądnęłam twojego bloga i jest na prawdę świetny! Szkoda, że nie można go zaobserwować ;/
    myfashion-ola.blogspot.com - wpadnij, może ci się spodoba ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :* to bardzo miłę:)
      Hmm właśnie właśnie nie wiem dlaczego też tak tu jest na moim blogu , że nie można obserwować. Ale za to jest Google+ Followers jak zjedziesz troszczkę w dół i jeżeli masz ochotę to tam obserwuj:*

      Usuń
  4. Genialne legginsy *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest świetny ! <3
    Mam nadzieję, że wpadniesz na mój przyda mi się kilka cennych rad :) (dopiero zaczynam)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ! < 3

    + obserwujemy ?
    http://malaxbula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny blog. ;3

    http://meegii-meg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spodnie i rękawiczki ♥
    \
    zapraszam do siebie : http://minkaandminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń