piątek, 8 lutego 2013

Dziś zaczełam swoje ferie WKOŃCU! wstałam dziś o 4:30 bo o 6:00 miałam autobus do Krakowa ... trochę się bałam , ponieważ pierwzy raz jechałam SAMA pks .. było nawet ok w sumie 'strach' można powiedzieć przezwyciężyłam :) w Krakowie czekała na mnie ciocia ( na dworcu głównym) czekaliśmy na moją babcie i poszliśmy do Galerii Krakowskiej . Muszę przyznać galeria jest niesamowita <3 zakochałam się w niej ; ) poszłyśmy na kawe do Starbucksa ahh kawa genialna <3 . Potem z Krakowa autobusem do Laskowej , ponieważ na ferie wybrałąm się do mojej cioci no i będę tu tydzień mam nadzieję , żę podczas mojego pobytu tutaj będę częściej dodawać posty :) co o tym myślicie ? mam już w planach posty ; p Dzisiaj tak na 'przywitanie ' dwa zdjęcia z dziś przepraszam , że tylko dwa , ale coś nie chcą ze mną współpracować :(
Pozdrawiam M <3

4 komentarze: