poniedziałek, 25 lutego 2013

Plecak *.*

Od jakiegoś czasu podobają mi się różne plecaki .
Małe jak i te duże są bardzo ładne i praktyczne .
Nigdzie nie umiałam znaleść takiego , który by był odpowiedni dla mnie .. jak nie gigantyczna cena to coś mi tam nie pasowało i nie kupywałam nigdy : c
Kiedyś byłam w c&a i zobaczyłam ten oto plecak ( z tego outiftu) to zakochałam się <3
Długo się zastanawiałam nad jego kupnem , ponieważ nie wiedziałam do czego by mi pasował :(
Nie wiedziałam czy to ten odpowiedni i takie tam .
W Niedziele tydzień temu byłam na zakupach i był ostatni! był na manekinie , a że byłam z rodzicami to pokazałam ten plecak tacie i On mi kupił <3 jestem z tego plecaka zadowolona ,jest bardzo pojemny .
Dziś miałam go pierwszy raz w szkole i powiem wam , że nie oddam go chyba nigdy.
Szczerze mówiąc mam dosyć tej całej zimy :( chcę już wiosnę .. Outfity będą mam nadzieję 'rozmaite' , bo teraz w zime nie wiem w sumie co ubierać : < chcę aby było mi ciepło i to jest chyba najważniejsze.
W moich zimowych outiftach pokazuję wam się zawsze w tych samych butach , a to dlatego , że chodzę w nich prawie cały czas bo są ciepłe bardzo <3 nie to żebym nie miała innych :)
Pozdrawiam M.

1 komentarz: