poniedziałek, 18 lutego 2013

February Mix.

Hej <3 Pierwszy tydzień ferii był bardzo fajnie spędzony .Wczoraj wróciłam od cioci z gór ; d więc dzisiaj zaczynam drugi tydzień ferii który nie bęzie już taki fajny chyba ? pewnie będę 'nic nie robić' jak zwykle xd może pojadę na 3 dni do babci ( do miasta niedaleko mnie ) może spotkam się ze znajomymi hmm .
Wczoraj byłam też na zakupach z rodzicami kupiłam sobie rzeczy na którę już jakiś czas polowałam .
Od dzisiaj zaczynam zdrowe odżywianie bo ćwiczenia nie wystarczą . Jak narazie idzie mi całkiem dobrze.
A teraz mix zdjęć z połowy lutego.:)
Na tych dwóch zdjęciach wyglądam trochę inaczej ( tzn jedno i drugie się różnią trochę xd )

Pozdrawiam M<3

2 komentarze:

  1. Świetny blog ! Zaobserwujesz ? http://claa-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Dzięki za miłe słowa na moim blogu :3
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń