piątek, 1 marca 2013

you are reading? :(

Hii <3 na samym początku takie pytanie ... czy ktoś jeszcze czyta moje posty ? z dnia na dzień coraz bardziej zdaje mi się , że nie :( nikt nie komentuje ( nawet z anonima) prawie wcale nikt nie niego nie zagląda... to mnie trochę zniechęca do pisania postów . Chciałabym się was zapytać 'czytacie'? jeżeli tak to napiszczie komentarz no i jeszcze bardzo bym porosiła o propozycje postów :) co chcielibyście u mnie zobaczyć ? bloga założyłam głównie aby pokazywać outifity i takie tam , ale czasami można  'poszaleć' i zrobić coś nowego innego . Wkońcu mamy weekend ! ohh nareście ..Wczoraj była piękna pogoda , ale było zimno :( chcę już tak bardzo wiosne !
Zdjęcie powyżej jest ze śroody ( Ja ,Oliwia i Jagoda <3) oczywiście ja to ta w bluzce Justina <3 który ma dzisiaj urodizny łii! w środe miałam robić z Oliwią projekt na polski dotyczący czegoś tam z książki 'pan samochodzik i tajemnice tajemic' no ale wyszło tak , że ubrałyśmy sobie dwa inne kapcie i tak śmiesznie sie ubrałyśmuy i wyszłyśmy na dwór xd hihih ).
No i moja profesjonalna tapeta zrobiona w paincie :)
Pozdraiwam M.

6 komentarzy:

  1. ja często tu zaglądam :) napisz może o swoim stylu - post z masą outfitów , chciałabym zobaczyć taki post :)

    zapraszam Cię do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog ^^ będę tu zaglądać częściej : ) Mam nadzieje, że wpadniesz do mnie ;*
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)

    zapraszam do siebie ;)
    http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Justin ♥ fajny blog , obserwuje i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń