sobota, 30 marca 2013

Wesołego Jajka? :*

Hej kochani :* moja dłuuuuga przerwa w blogowaniu powstała przez życie osobiste . Marzec to nie był wyjątkowy miesiąc . W tym miesiącu szczerze wielkiej ochoty na pisanie nie miałam :( początkowo przez pogodę potem pogrzeb kolegi z klasy i takie tam . Ohh nienawidzę tej całej pogody :( chciałabym pokazać wam wiosenne outfity i takie tam , ale pogoda mi w tym nie pomaga :( Obiecuję , że jak zrobi się cieplej posty będę bardzo często , doczekacie się !:D Ogólnie święta bez słońca , bazi i takich tam świątecznych 'znaków'? co to za święta .. niby teraz trochę słońce świeci , ale zaraz pewnie sobie pójdzie :c No ale cóż trzeba żyć dalej dlatego przychodzę do was dzisiaj z życzeniami na tegoroczne święta : Zdrowia i szczęścia bo to najważniejsze , dużo miłości i tak ogólnie czego sobie życzycie , bo ja dobra w składaniu życzeń nie jestem . A tu moje tegoroczne jajka ...wiem do pięknych nie należą , ale miałam godzinę żeby ozdobić 10 jajek wiec wiecie :)
Ogólnie to niedawno zaczęłam oglądać 'Pretty Litlle Liars' jestem na 2 sezonie. Kupiłam sobie nawet książkę 'Kłamczuchy' do tego :)
Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz