sobota, 9 marca 2013

Przerwa

Witam , witam ;3 Ogólnie przepraszam za ten post wogóle nie jest tematyczny , ale postanowiłam go dodać , ponieważ nie dodawałam nic dosyć długooo. Więc tak moje kochane czytelniczki przepraszam was ,ale narazie nie będę pisać często ( nie tu nic hcodzi o szkołe bo z tym jakoś wyrabiam) tylko o pogode . Pogode ? jak to? A tak to .. mam zaplanowane 2 posty lecz pogoda ( oświetlenie i te sprawy) nie pozwalają mi na to i nie mogę nic dla was dodać:( Próbowałam robić zdjęcia w świetle sztucznym i przy szarej pogodzie , ale wyszło to tak źle , że zdjęcia nawet po przerobieniu ( bo wiecie co nauczyłam się przerabiać zdjęcia hahahahahahah) wyglądały źle. Pogoda nie tylko mi popsuła plany .. wczoraj w moim mieście odbyło się po raz 4 ( free hugs) <3 no , ale jednak się nie odbyło przez pogode , ponieważ padało .. wszyscy przenieśli się do focusa no i tak sobie tam byli .. ja z moją przyjaciółką nie brałyśmy udziału no ale szkoda ludzi :< Więc chyba tak na tydzień was zostawiam? może mniej .. więc wiecie jak coś to piszcie na maila lovelike@op.pl nawet jeżeli chcecie se tak o popisać :) Pozdrawiam M.

2 komentarze:

  1. Masz śliczne włosy! +dzięki za odwiedziny i także obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bloog, na serioooo:D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Ps. za kom tez sie nie obraze :D

    OdpowiedzUsuń