sobota, 13 kwietnia 2013


Cześć , cześć :*

Wiem troszeczkę was zaniedbuję :( niestety nic na to nie poradzę ... będę się starała jak najczęściej tu wpadać jak tylko czas pozwoli , a takie pytanie do was .. jakie posty chciałybyście u mnie zobaczyć ?:)
Mam parę pomysłów mam nadzieję , że wam się spodobają .
Dzisiaj mam dla was outfit dawno nie dodawałam żadnego ...
Nie wiem czy wiecie , ale uwielbiam przerabiać ubrania . Ostatnim moim 'dziełem' była koszulka ' keep calm and be a Belieber' chyba już wiecie , a może nie , ale jestem od 3 lat belieberką i może niektórym się to nie spodoba , ale no :)
Jak wam się podoba ? czy też lubicie przerabiać ubrania ?


Wczoraj moja przyjaciółka Oliwia ( fotograf najczęściej na tym blogu ) nocowała u mnie .Miałyśmy taki maraton filmowy . Jutro dzień też spędzony fajnie mam nadzieję . WŁAŚNIE! muszę zacząć biegać ! po zimie trochę się przytyło ( może nie na wadze , ale w centymetrach) więc jakoś tego się trzeba pozbyć , ćwiczę bo ćwiczę chodź nie chce mi się ... czekam też na dzień kiedy pójdę na rower i rolki .. niestety ! mój rower ma przebite koło i krzywe jedno  , a tacie się nie śpieszy z zawiezieniem go do naprawy tak no .
Do zobaczenia niebawem :*
Pozdrawiam M.

2 komentarze: