wtorek, 23 kwietnia 2013

Zaczynamy Ćwiczyć ?

Postanowiłam wziąść się za siebie wakacje coraz bliżej , a mi ćwiczyć się nie chce ...Swego czasu ( okres ferie i takie tam ) ćwiczyłam namiętnie , ale jakoś potem .. sami wiecie .
No ale cóż już jest kwiecień za niedługo maj i czerwiec , a potem wakacje :) dlatego nie ! czas ćwiczyć .
Dzisiaj o 7 poszłam z koleżanką biegać i tak godzinę .Potem skalpel z Ewą Chodowską .
Jutro bądź pojutrze mam zamiar iść na rower, a kiedyś tam też na rolki ( co tam , że nie umiem jeździć ,bo ostatni raz byłam 4 lata temu grunt , że chce no nie ? ) .
A wy też zaczynacie ćwiczyć ? jak tak to napiszcie chętnie poczytam :)
Tak no i chciałam też wszystkim 3klasistą którzy dziś piszą egzamin chciałam życzyć powodzenia !.
A tu macie parę zdjęć z soboty :)

 Te akurat z 'Dziadów' hihihhi.



Tak  no i chciałam też powiedzieć żeby nie brać moich zdjęć na poważnie :) ja nigdy nie umiem robić 'normalnych' min :)
Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz